2016. augusztus 30., kedd

Itt voltam

Gayle Forman
Itt ​voltam

Codyt óriási megrázkódtatás éri, amikor a legjobb barátnője, Meg öngyilkosságot követ el egy motelszobában.
Mindent megosztott Meggel, és Meg is vele – hogy tehetett ilyet minden előzetes figyelmeztetés nélkül? Amikor Cody elutazik az egyetemi városba, ahol Meg tanult és szobát bérelt, és összeszedi a holmiját, rájön, mennyi minden titokban maradt előtte. Beszűkült kisvárosi életébe zárkózva alig tudott valamit Meg lakótársairól, ahogy a színpadon vadnak és lehengerlőnek tűnő, de közben fájdalmas titkokat őrző rockgitárosról, Ben McCallisterről sem. Sejtelme sem volt a jelszóval védett mappáról Meg laptopján, de miután váratlanul sikerül megnyitnia, lassan mindent kétségbe von, amit korábban a legjobb barátnőjéről tudott.


-------------------------------------------------------

Gayle Forman könyveit egyszerűen imádom, fantasztikusan jó író!
Meg sem lepődtem, hogy az előző könyvei után ez is magával ragad majd. A lelkemig hatolt. Nagyon komoly témát dolgoz fel, fiatalos stílusban, bár én így is kifacsarva éreztem magam a regény végére. Hiába ad választ, hogy Meg miért tette, sosem fogom megérteni, akik ezt az utat választják az elmenésre.
- Itt voltam -
egy sírfelirat...,ebben a két szóban minden benne van...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...