2016. szeptember 8., csütörtök

Csak egy nap

Gayle Forman
Csak egy nap

Allysont, a burokban nevelt amerikai lányt érettségi ajándékként a szülei befizetik egy nyugat-európai körútra. Londonban, egy szabadtéri Shakespeare előadáson találkozik Willemmel, a lezser holland színésszel, és azonnal kipattan közöttük a szikra. Amikor a sors másodszor is összehozza őket, Allyson rá nem jellemző módon letér a járt útról, és követi Willemet Párizsba. A szikrából egyetlen nap alatt fellobban a láng… amíg Allyson arra nem ébred az együtt töltött viharzó nap után, hogy Willem elment.
A sorsfordító napot az önmegismerés éve követi: Allyson megszabadul a belé nevelt korlátoktól, hogy megtalálja igazi szenvedélyeit és talán az igazi szerelmet.



-------------------------------------------------------------------

Bevallom a könyv elején féltem, hogy nem fog tetszeni, aztán a végén már le sem akartam tenni. Nagyon szépen kibontakozik egy 18 éves lány önmagára találása, ami hol felemelkedéssel, hol mélyponttal jár...ezt mindannyian átéltük egyszer. Imádtam benne William Shakespeare-t, engem minden művészettel le lehet venni a lábamról :-), plusz pont a második európai utazásért, ahogy Allyson önállóságát bemutatta, izgultam érte, hogy túllépje a korlátait és sikerüljön neki.
Kíváncsian várom a Csak egy év-et, Willemet! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...