2018. november 2., péntek

Szerelmünk lapjai

Nicholas Sparks
Szerelmünk lapjai

A mű a végtelen szerelem szívszorítóan gyengéd története. 1946-ban, Észak-Karolinában kezdődik, amikor Noah Calhoun visszatér a második világháborúból. A harmincegy éves férfi, miközben megpróbálja birtokát felvirágoztatni, folyton egy gyönyörű lányra gondol, akivel tizennégy évvel korábban találkozott, és akit eddig mindenkinél jobban szeretett. Az emlékeinek él, egészen addig, amíg a lány meg nem érkezik a városba. Mi történt velük az elmúlt években, és hogyan alakul további életük? Mindezt megtudhatjuk e páratlanul szép, mesterien szőtt, megrendítő és igaz szerelmi regény lapjairól.




------------------------------------------------------------------------------------------

Az Eltékozolt évek című könyvből megismert feleség szüleiről szól ez a romantikus történet. Épp ezért voltam rá kíváncsi. Nem egy mai történet, ez a 40-es években játszódik. Noah meghatóan kedves visszaemlékezése, aki most 80 éves.
Tipikus Sparks könyv, van aki szereti, van akinek unalmas. Nekem ebben a regényében az időskori érzések tetszettek, hogyan élik meg a múltat, milyen lesz majd 80 évesen emlékezni.
Egyszer Nagyikámat is megkérdeztem erről, hogy - Mamika, mégis milyen idősnek lenni, másképp látod magad, vagy úgy mint 20-30 évesen?
Erre azt válaszolta - Úgy mint 20 évesen, csak a lábaim ne fájnának! :-)
Drága Mamikám, most már értem, pont erre kaptam választ ebben a regényben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...