2016. december 11., vasárnap

Fangirl

Rainbow Rowell
Fangirl

Cath imádja Simon Snow-t.
Oké, Simon Snow-t mindenki imádja…
Ám Cath-nek az egész élete abból áll, hogy rajong – amihez nagyon ért. Cath és Wren, az ikrek kisiskolás korukban menekültek a Simon Snow-sorozathoz, miután az anyjuk elment.
Elolvasták a könyveket. Újraolvasták őket. Beköltöztek a Simon Snow-fórumokra, továbbírták Simon Snow történeteit, az összes premieren valamelyik szereplőnek öltöztek.
Cath nővére nagyjából kinőtt a rajongásból, de Cath nem bír. Nem is akar.
Most, hogy felvették őket a főiskolára, Wren megmondja Cath-nek, hogy nem akar egy szobában lakni vele. Cath kikerül a védelmi zónájából, ettől fogva egyedül kell megállnia a lábán.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az elején kicsit meglepődtem, mert ez egy tini könyv, kinőttem már ebből. Aztán mégis végig olvastam, mert csak úgy repültek az oldalak.
Inkább Cath írói vonala érdekelt, meg ez a fanfic őrület, meg a főiskola, meg a bulik, meg a lassan kibontakozó romantika, a tiniknek szívből ajánlom, tetszeni fog nekik :-)




2 megjegyzés:

  1. A szerző másik könyve az Eleanor s Park nagy kedvencem, szerintem sokkal jobb mint ez, bár ezt is simán elolvastam:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem olvastam még. Ebben a hónapban végre több időm lesz olvasni, már itt sorakoznak a könyvek :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...