2017. április 11., kedd

Elefántsuttogó

Lawrence Anthony · Graham Spence
Elefántsuttogó

Amikor Lawrence Anthony dél-afrikai természetvédőt arra kérték, fogadjon be egy „rakoncátlanul” vad elefántcsordát a zuluföldi vadrezervátumába, a józan ész azt súgta neki, hogy ne tegye. Ám az állatok számára Anthony jelentette az utolsó esélyt: ha ő nem nyújt nekik menedéket, kilövik őket.
Anthony befogadta a csordát, és az évek múlásával maga is az elefántcsalád része lett. Miközben azért küzdött, hogy megnyerje az állatok bizalmát, rájött arra, mennyi mindent tanult tőlük életről, hűségről, szabadságról.
Az Elefántsuttogó szívet melengető, izgalmas, mulatságos és felemelő krónikája mindannak, amit Anthony e hatalmas testű, ám mélyen érző teremtmények mellett átélt és megtanult. A felejthetetlen emberi és állati portrékat felvonultató egzotikus történet kötelező olvasmány minden állatbarát és kalandvágyó olvasó számára.




-------------------------------------------------------------------------------------

Az egyik legszebb könyv, amit olvastam!
Imádtam minden sorát, egyszerűen gyönyörű!
Tisztelettel adózom Lawrence Anthony előtt, igazi természetvédő volt, védte és tisztelte a vadvilágot.
Nagyon vártam ezt a könyvet, már előtte olvastam az íróról.

Nem titkolom, hogy a gólyák miatt is érdekelt. Ugyanis egészen lerepülnek Dél-Afrikáig egyes csapatok, a Kruger Nemzeti Park is nagyon híres. Idei télen is voltak ott jeladós gólyák :-).
Persze a műholdas térképen mindig böngésztük, hol lehetnek, látni hogy vadon és zöld a terület, ennek ellenére elképesztett bennünket, hogy miért mennek el olyan messzire a gólyák.
Már értem és megértem őket, maga a paradicsom! :-)

Szívből ajánlom elolvasásra az Elefántsuttogót, nagyon szép regény!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...